Ուսումնական աշուն — 11-րդ դասարանի առաջադրանք

1.Տրված  խոսքի մասերից ածանցման միջոցով ստացե’ք գոյականներ.

Կարծր — կարծրություն

Քամահրել — քամահրանք

Նույն — նույնություն

Պայթել — պայթյուն

2.Գրեցե’ք  3-ական  անձ և իր  ցույց  տվող  գոյական:

Անձ՝ ուսանող, ճարտարապետ, նկարիչ:

Իր՝ պայուսակ, բազմոց, գիրք:

3.Գրեցե’ք 3-ական  թանձրացական  և  վերացական գոյականներ:

Թանձրացական գոյականներ՝ անձրև, գնացք, ծառ:

Վերացական գոյականներ՝ սեր, տառապանք, երջանկություն:

4.Որտեղ  անհրաժեշտ է գրեցե’ք մեծատառով.

Պղտոր Արաքսը, սրընթաց իջնելով Բյուրակնյա լեռներից, հանդարտ մտնում է Արարատյան դաշտ, ջուր տալիս բուսական աշխարհին և շարունակում ճամփան Նախիջևանով  դեպի  Կասպից  ծով:

5.Կազմեցե’ք  հետևյալ բառերի հոգնակի  թիվը.

Թատերագիր — թատերագիրներ

Բազպան — բազպաններ Ռումբ — ռումբեր

Զարդատուփ — զարդատուփեր

Կուռ — կռեր

Բեռնարկղ — բեռնարկղեր

6.Գրեցե’ք  3 անհոգնական գոյական:

Մաթեմատիկա, մթություն, քիմիա:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: